Mire jó a mozi hatalmas vászna és hanghatása, ha nem a figyelemfelkeltésre?! A Hong kongi MCL Cinema néven üzemelő multiplex mozi hálózat és a Volkswagen közös kampányának köszönhetően egy nem mindennapi, inkább közszolgálati célúnak nevezhető autóreklám jelent meg a filmvásznon.

A terembe érkező mozinézők elfoglalják helyüket, a reklámblokk alatt még aligha lekötött figyelemmel beszélgetnek, fészkelődnek, ízlelgetik a pattogatott kukoricát, majd az egyik reklám egy autóba ülteti a nézőket.

mozinezok

Az autó egy fás területen halad, egy egyenes úton, míg percekig nincs változás. A reklám részeként azonban halk üzenetjelző dallamok hallhatóak a moziban – a mozinézők telefonja jelez – és bizony mindenki a telefonjáért nyúl.

Ekkor megszokott szórakozásunkat egy óriási hatást kiváltó karambol szakítja meg a mozivásznon, a mozinézők legnagyobb döbbenetére, így tanítva meg mindannyiunknak, hogy egy pillanatra se vegyék le a szemüket az útról.

A nézők megdöbbenve fürkészik a vetítővásznon belülről látható autó szélvédőjének minden szegletét, és talán értik az üzenetet…

Mi üdvözöljük ezt a nagyszerű ötletet, gratulálunk az ötlet szerzőjének és a kivitelezőnek!