Mire jó a mozi hatalmas vászna és hanghatása, ha nem a figyelemfelkeltésre?! A Hong kongi MCL Cinema néven üzemelő multiplex mozi hálózat és a Volkswagen közös kampányának köszönhetően egy nem mindennapi, inkább közszolgálati célúnak nevezhető autóreklám jelent meg a filmvásznon.
A terembe érkező mozinézők elfoglalják helyüket, a reklámblokk alatt még aligha lekötött figyelemmel beszélgetnek, fészkelődnek, ízlelgetik a pattogatott kukoricát, majd az egyik reklám egy autóba ülteti a nézőket.
Az autó egy fás területen halad, egy egyenes úton, míg percekig nincs változás. A reklám részeként azonban halk üzenetjelző dallamok hallhatóak a moziban – a mozinézők telefonja jelez – és bizony mindenki a telefonjáért nyúl.
Ekkor megszokott szórakozásunkat egy óriási hatást kiváltó karambol szakítja meg a mozivásznon, a mozinézők legnagyobb döbbenetére, így tanítva meg mindannyiunknak, hogy egy pillanatra se vegyék le a szemüket az útról.
A nézők megdöbbenve fürkészik a vetítővásznon belülről látható autó szélvédőjének minden szegletét, és talán értik az üzenetet…
Mi üdvözöljük ezt a nagyszerű ötletet, gratulálunk az ötlet szerzőjének és a kivitelezőnek!
„A reklám részeként azonban halk üzenetjelző dallamok hallhatóak a moziban – mintha a mozinéző telefonja jelezne ”
Nem mintha, hanem valóban a mozinéző(k) telefonja jelez, ugyanis egy üzenetet kap(nak) (segítek: location based broadcaster – mint az olvasható kb. 0:19-nél).